Plojfoto

  DATUM: 2013-04-27 | TID: 15.37 | KATEGORI: Allmänt
Vet inte varför bilderna blev så suddiga men men. 
Igår var det niornas årliga plojfoto. Vår klass hade väldigt svårt att bestämma vad vi skulle vara men till slut blev det morgontema. Alla skulle ha pyjamas eller morgonrock osv. Sen gick typ alla i såna kläder restan av skoldagen vilket var väldigt skönt! 
När skolan slutade var jag med Linn och så mötte vi upp några och var med dom ett tag. Sen åkte hon och jag hem till mig för äta osv. Efter det träffade vi en kompis och var med honom hela kvällen. 
Idag har jag inte gjort så mycket. Kom nyss hem efter en powerwalk med en kompis. Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ska kanske planera lite inför ikväll. Puss! 


Anonym

Sv: så himla bra! :)
Haha ja, köpte dem faktiskt i veckan! Special för just mina fötter - riktigt sköna och bra ;)

2013-04-27 @ 16:56:31
URL: http://nattstad.se/bymelli
Emelie

sv: Ja, de är riktigt sköna! Jag köpte dem på ett sådant ställe där de provar ut vilka skor man ska ha - liknande som löplabbet ;)

2013-04-27 @ 19:49:34
URL: http://nattstad.se/bymelli


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: