Gymnasiet!

  DATUM: 2013-08-19 | TID: 23.06 | KATEGORI: Allmänt
Idag var det första dagen för mig på gymnasiet! Asså shit vad tiden här gått fort! För er som inte visste det så valde jag Täby Enskilda och jag var verkligen jättetveksam om jag hade valt rätt, men nu känns det superbra :D 
Så idag var alltså första dagen. Vi gjorde typ ingenting, träffade klassen, mentorn och gick runt på olika ställen för att lära oss allting om skolan.
Har inga lektioner på hela veckan, vi ska bara lära känna varandra och göra roliga saker. Blir säkert jättemysigt.
Inte för än nästa måndag kommer alla tvåor och treor. 
Uppdateringen har ju varit sääämst som ni märker men som en liten snabb sammanfattning av min sista vecka av sommarlovet så kan jag berätta att jag har varit hemma för första gången på hela lovet nästan. Det har verkligen varit superkul. Träffat kompisar dygnet runt hela veckan. Även sovit med Linn vaaarje natt. Åh, tog verkligen vara på sista dagarna vi har tillsammans. Haha, men vi ska klara det även fast vi går olika skolor.
Puss och kram♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: