My baby is finally here

  DATUM: 2013-08-21 | TID: 16.24 | KATEGORI: Allmänt
Har precis kommit hem och är sååå glad! Gissa varför? Jo, jag fick min MacBook Air idag! Asså shit vad man väntat och nu äntligen är den här. Kommer behandla den som min lilla baby ;) Jag tror även att det kommer påverka bloggningen på ett positivt sätt. Mina andra datorer är så himla sega så man blir ju bara trött av att försöka blogga men nu när jag har den här så känns det hur enkelt som helst. Så nu framöver kan ni förvänta er grym uppdatering. 
Livet är superbra just nu. Hänt lite tråkiga saker på sista tiden men nu när gymnasiet har börjat och man har träffat så många nya härliga människor så känns allt på topp. Man måste verkligen passa på att njuta nu när allt är nytt och roligt, det är hyfsat varmt ute fortfarande och det är inget plugg alls på ett tag. Really enjoying life right now.
Om en liten stund åker jag till Mörby för att ta tunnelbanan in till stan. Ska käka med några på något mysigt ställe och sen ska vi se på bio. Det blev "Känn ingen sorg". Har aldrig varit ett riktigt Håkan Hellström fan men det kan nog bli kul. Puss och kram från en riktigt glad tjej :) 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: