Helg i Norrland

  DATUM: 2013-12-03 | TID: 21.54 | KATEGORI: Allmänt
Oh wow, long time no see. I fredags var jag ledig från skolan vilket var jätteskönt! Åkte då till Arlanda för att ta flyget till Umeå. Haha inte så fancy som ni trodde kanske. Där hämtade mormor och morfar oss och så åkte vill till lilla Ö-vik. Vi valde att åka upp nu när det var första advent eftersom vi inte kommer fira jul där i år för att vi ska till Mexic. Så vi hade alltså en liten mini julafton och jag kan försöka komma ihåg att fota det jag fick så kan jag visa er sen. På "julaftonen" hade vi julbord, tomte, paketutdelning där jag också läste upp en text jag skrivit till mormor och morfar. Gulligt barnbarn iknow. Riktigt mysigt var det iallafall! Hälsade även på gammelmormor och gick till Annas fina grav några gånger. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: