Stressigt men roligt

  DATUM: 2013-12-15 | TID: 20.47 | KATEGORI: Allmänt
Bloggen uppdateras med typ en veckas mellanrum...no good! 
I måndags, tisdags och onsdags kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde. Tränat lite och pluggat lite I guess. 
Natten mellan torsdag och fredag var det SF:s årliga Lucia Movie Night. Den började kl 23:30 och slutade 6:00. Det var förhandsvisningar på tre filmer och vi hade ingenaning innan vilka filmer det skulle vara, men filmerna var The secret life of Walter Mitty, The delivery man och American Hustle. Själv tyckte jag nog den sista var bäst eftersom snyggingen Bradley Cooper från The Hangover var med. 
Bion blev lite försenad så den slutade inte förns vid 7 så då tog vi bara bussen direkt till skolan. Där var det lucia firande och sen väntade en lång och trött skoldag. Riktigt jobbigt att försöka hålla sig vaken!
Efter skolan fikade jag med Clara och sen träffade jag August och så sov han hos mig. 
I lördags pluggade jag större delen av dagen. På kvällen åkte jag med några till festen i Bergshamra. När det började kaosa där åkte vi istället till en på Hammarbyhöjden. Där var bloggerskorna Stina och Nicky ! Jag har följt båda deras bloggar väldigt länge så det var lite roligt att träffa dem på riktigt. De var dock inte som jag trodde haha... Sen åkte vi hem och sov hos Lina.
Idag gick jag upp vid 9 (!!!). Var helt död men behövde åka på julkonsert och sen plugga. Vid 3 träffade jag Linn i Täby för lite julshopping. 
Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova. Har bara sovit sammanlagt 9 h på 3 dygn så börjar känna minustimmarna nu. 
På tisdag åker jag till Mexcio!! Puss och kram på er♥ 
Fredag ↑
Lördag ↑
Today ↑
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: