Göta Kanal nästa

  DATUM: 2013-07-01 | TID: 11.47 | KATEGORI: Allmänt

Heeej igen, haha! Jag suger verkligen på att blogga nu på sommaren, men har haft rätt fullt upp. Tänkte berätta lite snabbt om min sommar än så länge.
Först åkte jag ju till Spanien en vecka. Vi flög till Malaga och sen bilade vi runt till olika ställen, bla Tarifa, Sevilla, Gibraltar, Nerja och några fler. Efter det var jag hemma två nätter och var med en kompis. Sen tog jag och Linn bussen till Öland. Där hade vi det jättemysigt och gjorde massa roliga saker. Hann även åka över till Kalmar och träffa min pappa en dag vilket också var väldig mysigt. I lördags åkte vi hem därifrån och då träffade jag en kompis. Och igår så var jag i stan med tre killkompisar för att se på den där redbull grejen.
Nu sitter jag på tåget på väg till Söderköping och Göta Kanal. Där hyr vi en motorbåt som vi kommer åka med ungefär en vecka. Blir säkert jätteroligt bara vi får fint väder.
Känner på mig att uppdatering kommer fortsätta suga haha men håll ut! Puss puss!
(Bild från skolavslutningen)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: