Helgen

  DATUM: 2013-06-02 | TID: 23.04 | KATEGORI: Allmänt

Ojoj bad update! I helgen har det varit fullrulle. Började med att jag och Linn åkte in till stan efter skolan för att träffa några kompisar. Shoppade även en tröja då också. Vet dock inte om jag ångrar den lite men kan visa er sen.
Vid 6 tiden åkte vi hem till Linn och åt och fixade lite. Sen åkte vi till mig, tog det lite lugnt och sen kom 3 klasskompisar till oss. Vi fixade oss mm och sen åkte vi till Rösjön. Var ganska mycket folk och väldigt kul. Sen sov alla vi tjejer här.

Lördag var jag med de tjejerna ett tag och sen tränade jag, städade och pluggade. På kvällen kom några gäster men efter ett tag gick jag istället ut med två kompisar.
Och tillsist, idag har jag tränat, pluggat och suttit barnvakt. Tre små supersöta tjejer som jag nog kommer vara barnvakt rätt mycket åt efter sommaren.
Oj nu blev det ett långt inlägg, så rundar av här. Puss & godnatt



Aurora

Veckans Blogg är nu avslutad. Kika in och se om det blev du och anmäl dig igen! :)
http://aui.blogg.se/2013/june/veckans-blogg-ny-omgang-v23.html#comment

2013-06-03 @ 00:14:07
URL: http://aui.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: