Långhelg

  DATUM: 2013-06-06 | TID: 18.47 | KATEGORI: Foton

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Nu är det äntligen slut på allt plugg så man borde ju tro att jag skulle kunna blogga bättre då , men har haft fult upp med massa annat kul!

Igår efter skolan åkte jag och Linn till rösjön och skulle bada , blev dock inte mycket bad , träffade först på en tjej kompis vi snackade lite med sen lärde vi känna tre killar som var där , vi åkte med i deras " moppe bil" , riktigt trångt men mysigt ! Åkte runt lite överallt , hem till några osv!
tanken var att vi skulle träffa dem på kvällen också men det blev lite missförstånd med tid så vi gick hem till en tjej i klassen ett tag och inte förens runt 12 mötte vi upp killarna igen! kvällen avrundades klockan två och jag och Linn sov hemma hos mig!

Idag shoppade jag lite i Täby C, men vi får se vart kvällen leder , lutar åt ett bad i sjön eller träffa några ! We Will se!
Puss



Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Långhelger är underbara.

Kram

2013-06-11 @ 01:11:14
URL: http://wiilow.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: