The last week

  DATUM: 2013-06-16 | TID: 15.52 | KATEGORI: Allmänt

Heeej bloggen! Förlåt förlåt förlåt! Har verkligen haft fullt upp sista tiden. Fick ju sommarlov i fredags och gick då även ut nian. Lämnade klassen som man gått med i fyra år. Haha shit vad jag grät! Det var ju även bal i onsdags vilket var jättekul. Herregud vad man dansade, har fortfarande träningsvärk xD Tidigare på onsdagen körde vi paintball med klassen, men jag överlevde haha!
Orkar inte berätta allt jag gjort men har varit ute mycket på olika ställen med kompisar osv.
Igår kväll var jag inne i stan med en kompis och käkade och såg The Hangover 3. Rekommenderar verkligen, skrattade typ hela tiden.
Meeeeen idag åker jag till España!! Så himla taggad! Jag, Inge och Filip flyger till Malaga ikväll. Sen hyr vi en bil där och bilar runt på massa olika ställen. Jag kommer hem om en vecka och då kan jag berätta mer hur resan var upplagd. Så fort jag får wifi ska jag försöka slänga in ett inlägg så stay tuned ;) Här kommer bilder från balen och paintballen. Skolavslutningen visar jag bilder på när jag kommer hem igen. Nu åker jag snart till flygplatsen. Vi hörs när vi hörs! Puss&Kram!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: