Never trust a pretty girl with an ugly secret

  DATUM: 2013-03-28 | TID: 13.25 | KATEGORI: Allmänt

Idag hade jag endast två lektioner men båda var prov vilket inte va så kul. Efter det blev jag hämtad av familjen och nu sitter vi i bilen på väg till Norrland. Ska hälsa på släkten i Ö-vik först. Där är vi tills på söndag och sen åker alla vidare till Hemavan för att åka skidor. Är nog där tills på torsdag eller fredag och sen åker vi hem till Täby igen. Ska bli så kul att få umgås och åka skidor med alla kusiner! Längtar riktigt mycket! Sitter i bilen till ungefär kl 5-6 ikväll så kanske mobilbloggar något mer.
Har blivit helt fast i PLL så nu ska jag läsa den första boken på engelska. Får se hur länge jag orkar, haha. Vi hörs när vi hörs! Puss



Sarah

Hoppas de gick bra på proven :)

2013-03-28 @ 13:45:51
URL: http://CheerSarah.devote.se
Elisa

Fin du är!:)

SVAR: Tack så jätte mycket:) Ja, det var det!
Har frågestund just nu, fråga gärna något:) kram!

2013-04-01 @ 10:28:28
URL: http://lifebyelisa.blogg.se
PumaBuma!

vart köpte du boken?

Svar: lånade av en kompis :)
Fanny Senneby

2013-04-12 @ 19:40:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: