Min vecka

  DATUM: 2013-11-01 | TID: 15.50 | KATEGORI: Allmänt
Ojoj vad det var länge sen! Så vad har jag gjort den senaste veckan? 
Förra torsdagen sov Lina över här så då blev det inte mycket tid för bloggning. Vi fixade oss inför morgondagen när vi skulle vara utklädda i skolan. Flätade små flätor i varandras hår som tog evigheter! 
Fredag var det Spookball i skolan och man skulle som sagt var utklädd. Det gick inte jättebra för min klass men vi fick iallafall reda på att vi vann hela idrottsdagen som var för ett tag sen!! :D Här är bilder på hur jag min klass såg ut: 
Fredag eftermiddag var jag först med några kompisar. Sen åkte jag hem och framåt kvällen kom Linn och Amos till mig. Vi gjorde tacos och hade det trevligt. Efter några timmar gick Linn hem och då såg vi en skräckfilm. Första gången jag såg The Saw! Höll seriöst på att dö. 
 På lördagen åkte jag till pappa i Hultsfred och där har jag varit tills igår. Vi har bara tagit lugnt och det har varit jätteskönt och mysigt.
Charlie & Mimmi 
Igår kom jag som sagt hem och då mötte en kompis mig vid stationen. Jag var med honom ett tag inne i stan och sen åkte han hem och jag mötta upp mamma och moster. Vi gick runt ett tag på stan, käkade middag på Vapiano och sen skjutsade vi henne till flygplatsen. 
När jag kom hem så åkte jag till Täby Kyrkbys kyrkogård med 3 kompisar för att kolla på alla ljus och även tända ett par själva. Efter det åkte vi fyra hem till mig och hade filmkväll. 
Idag har jag bara varit ute och gått med en kompis. Ikväll blir det fest nånstans. Hörs sen! Puss & kram♥
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: