Underbart

  DATUM: 2013-10-20 | TID: 15.33 | KATEGORI: Allmänt
Gårkvällen var verkligen toppen! Först åkte jag på fest i Gribbylund men där spårade det ur ganska fort.
Istället frågade Henke, Erik och Anthon och några till om jag och Lina ville hänga med till Henke och såklart gjorde vi det! :D 
Där hade vi det supertrevligt! Kl 4 började vi dra oss hem. Tog rätt lång tid eftersom vi var i Vallentuna, men väl i Mörby köpte jag och Lina varsin korv och träffade två guys. Sen tog vi bussen hem och sov. 
Idag har jag bara degat i sängen men måste rycka upp mig nu och åka till gymmet. Efter gymmet träffar jag kanske Linn en kortis och sen åker jag till en kompis och är där hela kvällen. Vi hörs när vi hörs! Puss 
Ända bilderna från igår




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: