Alla tiders hits

  DATUM: 2013-09-07 | TID: 23.22 | KATEGORI: Allmänt
Efter frukost imorse gick jag och mamma till Täby C. Där shoppade vi lite och gjorde några ärenden. Kan visa er imorgon vad jag fick med mig hem, är super glad för det! Sen köpte vid med oss lite smått och gott från Espresso House och gick ut och satte oss vid fontänen i det fina vädret. Ritkigt mysigt med en liten mamma dag ibland. 
Vid 5 åkte jag, Inge och Filip in till stan för att möta upp Bengt, Malte, Johanna och Carl-Johan. Allihopa käkade på en jättegod indisk restuarang på Hantverkargatan. Tycker egentligen inte indisk mat är något speciellt men där var det verkligen jättegott! Efter det åkte vi vidare till sändningen av "Alla tiders hits". Vi hamnade längst fram vid scenen och eftersom att det var live så är det jättemånga som sagt att dom sätt mig på tv :) Hehe, lite kul. 
Det var verkligen jätteroligt att se Medina och jag älskar deras version av "Hela natten lång". 
För er som vill se vad programmet handlar om eller vill se mig i kameran lite nu och då haha, så kan ni kolla det här
Här är en av många bilder jag har sett på mig från kvällen. Om ni inte ser det så är jag uppe i vänstra hörnet. 


Madeleine

haha åå kul att va på tv ju!

2013-09-08 @ 20:10:51
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: