Sats på gymmet nu

  DATUM: 2013-09-02 | TID: 19.03 | KATEGORI: Allmänt
Igår gjorde jag inte så mycket. Hade en ganska vanlig söndag hemma. Sov länge och började kolla på 90210 som jag bara älskar! Många har pratat om det länge och jag har bara sett enstaka avsnitt men nu började jag kolla på riktigt och hjälp vad bra det var.
Framåt eftermiddagen åkte jag till gymmet. Åh, är så himla glad och taggad! Vet inte om jag har berättat det, men i födelsedags present så jag fick ett årskort på SATS! Fattar ni hur glad jag blev?! Har velat ha det så himla länge men mamma har inte tyckt att det har varit värt det typ, men nu så! Igår var det ju den 1 september och då började mitt kort äntligen gälla, så jag var där igår och körde stenhårt. Även idag gick jag dit efter skolan. När jag var klar så duschade jag och sånt och sen mötte jag upp Fredric i Täby C för att fika och prata. Sen följde han mig hem och nu sitter jag här. 
Tänkte göra ett inlägg senare med en plan om min träning och sånt så ni får se lite. VI hörs senare! 
Har som vanligt inga bilder så här kommer två från en uppgift vi gjorde i skolan idag:
 


Milina

Sv: Ja det är riktigt jobbigt :/

Fina bilder!

2013-09-02 @ 19:27:57
URL: http://milina.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: