Utmanad

  DATUM: 2013-09-09 | TID: 12.00 | KATEGORI: Texter
För ett tag sen blev jag utmanad av en bloggare som ville att jag skulle svara på dom här frågorna i ett inlägg. Så självklart gör jag det :) 
 
1. Vad fastnar du för på en blogg? Det som gör att jag stannar på en blogg är helt klart om det är fina och stilrena bilder. Hon/han måste också skriva om saker jag tycker är roligt att läsa om. Jag tycker även det är rätt viktigt att språket är rätt. Alltså rätt "bra" svenska. 
 
2. Vad har du för målsättningar i livet? Oj vad svårt...Men just nu är det väl att klara skolan med bra betyg utan att tycka det är för jobbigt. Sen efter skolan är nog målet att resa mycket och skaffa många livserfarenheter. Efter det har jag ingenaning vad jag har för mål. 
 
3. Din högsta önskan? Oj ännu en svåring! Tycker det är lite uttjatat med allt det där inga krig, sjukdomar osv, så om man räknar bort sånt så är nog en av mina högsta önskningar just nu att min pappa med familj flyttar tillbaka hit till Stockholm. Skulle vara en sån dröm! 
 
4. Vilken är din favorit glass? Helt klart Ben and Jerry's Cookie Dough 
 
5. Hur ser ditt liv ut om 10 år? 10 år från nu är jag då alltså 26 år gammal och då hoppas jag väl att jag har en egen lägenhet någonstans i världen, en toppen pojkvän och ett roligt jobb som jag trivs med.
 
6. Vad vill du få ut av din blogg? Just nu vill jag nog egentligen ha min blogg som något för mig. Vill kunna skriva lite när jag känner för det men vill ju också såklart att folk ska vilja läsa den. Drömmen är väl att få en lite "större" blogg med ännu fler läsare. 
 
7. Är du en ordentlig tjej? Jadu, det beror väl på vad det gäller...Men om man syftar på skolan så har jag börjat denna termin som ganska ordentlig och jag hoppas jag kan hålla kvar vid det för det är ju så mycket skönare. Jag tappar nästan aldrig bort saker längre så det tyder ju på att jag är rätt ordentlig, men dock så har jag aldrig ordning och reda på mitt rum och det är ju inte så ordentligt av mig... 
 
8. Hur ser du dig själv som person? Jag tycker jag själv är en väldigt glad person, oftast :) 
 
9. Hur ser din familj ut? Oj hehe, den är knas! Jag bor med min mamma och lillebror här i Täby. Varann vecka bor också mammas pojkvän med oss och han har även två söner, alltså typ mina "platsbrorsor". Min pappa bor i Hultsfred tillsammans med min extramamma och lillasyster. Där har vi även två hundar och 4 katter som såklart också är familj. Sen har jag en storasyster som jag dock aldrig träffat så vet inte om det riktigt räknas. Och till sist så har jag "en till" extrapappa som är som en pappa för min lillebror. Väldigt rörigt att förstå men jag kan nog inte förklara mycket bättre en så...
 
10. Tre saker du vill göra innan du dör? Bo utomlands, tatuera mig, skaffa barn och gifta mig. Blev 4 men kunde inte välja bort någon. 
 


Madeleine

haha du har svarat så att jag verkligen håller med om typ allt haha

Svar: hahah kan bero på att mina svar var rätt tråkiga och vanliga xD
Fanny Senneby

2013-09-09 @ 13:41:45
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/
Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) och denna helg så pluggade jag bara för jag hade tenta idag :/ så du verkar ha haft mycket roligare än mig iaf ;)

och så mysig filt du har om dig! Vart har du köpt den? :)

2013-09-09 @ 21:49:22
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Sara

Åh vi har samma favorit glass ;)

Hoppas du fått en bra start på veckan!

2013-09-09 @ 23:05:08
URL: http://sausan.blogg.se
F E L I C I A

så fina ögonbryn :o

2013-09-10 @ 15:48:29
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
linah brown

snyggg

2013-09-11 @ 23:33:14
URL: http://broownskin.blogg.se/
Sofia - Lever drömmen i LA

fin du är!

2013-09-12 @ 08:54:26
URL: http://byfia.com
♫♪ sandra

kul att läsa :)

2013-09-12 @ 18:13:03
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: