14/2 imorgon

  DATUM: 2014-02-13 | TID: 21.26 | KATEGORI: Allmänt
Denna vecka har både varit skön och stressig. Har pluggat på typ all min lediga tid, vilket inte har varit roligt alls. Men igår fyllde min pruttis Lina 17 år och det skulle naturligtvis firas. Just igår hade vi idrottsdag och vi hade valt badminton och sen dans, vilket gav oss en sovmorgon till 12. Jag mötte Lina i Täby C och slängde ballonger på henne när vi sågs och sen fick hon mina presenter. Vi gick ca 10 min på badmintonen men allt var så oseriöst så vi åkte tillbaka till Täby istället för att träffa Alex och fira Lina med Taco Bar. Efter det åkte vi och dansade cha-cha med några från Let's dance. Faktiskt riktigt kul! 
I helgen har jag massa roliga planer. Imorgon, fredag, vilket också är alla hjärtans dag, ska jag såklart vara med min pojke. Dock så är jag inget fan av romantiska saker så jag föreslog att vi skulle äta middag ute med lite kompisar. Så jag, Oliver, Alexandra, Edward och förhoppningsvis Alfred och Clara också, ska in till stan och käka något gott. Efter det vet jag inte om vi åker hem till någon eller om jag åker direkt till Oliver. Det får vi se men jag sover iallafall hos honom. Usch får lite ångest för imorgon...Jag får hoppas att han känner mig så pass bra att han vet att jag verkligen inte vill göra någon stor grej av det. 
På lördag ska jag upp tidigt för att fixa med massor av saker, men det berättar om jag lite senare hehe :)
Ska även på födelsedagsfirande på dagen hos Susanna.  
My birthday girl♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: