Bowling

  DATUM: 2014-02-06 | TID: 22.01 | KATEGORI: Allmänt

Först måste jag börja med att säga usch usch usch på Jeppe! Låter väl som resten av hela svenska folket just nu men blev så arg. Visste att han skulle vinna allt men inte att han skulle göra det på ett så fult sätt mot Aina. Usch. 

 

Mina två lediga dagar har iallafall varit jättemysiga. Igår på kvällen var Lina och Oliver här och vi kollade på film och självklart även Paradise Hotel. Efter PH åker Oliver hem och jag och Lina går ut och nattbadar i flera timmar. Efter det går vi typ och lägger oss ganska direkt och bara snackar och myser. 

Imorse väckte Lina mig vid 12 och vi går upp och käkar frulle och duschar. 

Sen åker hon in till stan. Några timmar senare åker jag till Olivers skola för att möta honom och sen åker vi in till stan för fika och göra lite ärenden med Alexandra och Lina. 

Efter det får vi ett ryck att vi vill spela bowling så vi ringer efter Matte och Oscar och så åker vi alla sex till Odenplan och bowlar. Supermysigt och mitt mål var att slå Matte och Oscar och visa att tjejer också kan, och det gjorde jag så jag är nöjd. 

 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: