En liten nyhet

  DATUM: 2014-02-01 | TID: 18.59 | KATEGORI: Allmänt

Jag har ett litet announcement to make. Från och med några dagar sen så har jag pojkvän. Shit, känns så konstigt att säga för det var så länge sen. Men ja, det är sant, Fanny är inte längre singel. Vet inte varför men jag tycker det känns jättejobbigt att göra det offentligt och säga det till alla, men ett första steg är väl att skriva det är på bloggen. Som ni vet så säger jag inte min blogg till så många och därför vågar jag skriva ut det här först. Haha åh vad det här känns cheesy. Han heter föresten Oliver, för er som inte visste det. 

Jag är iallafall jätteglad och vi får se hur det går med det här. Så glad att han inte läser min blogg! 

Igår tränade jag först och sen skickade jag in en SJU SIDORS LÅNG INLÄMNING I HISTORIA. Så skönt att den äntligen är klar! Efter det åkte jag till Lina och där var även Oscar, Edward, Alex och Oliver. Vi fixade oss inför kvällen och sen åkte vi på fest hos Gustav i Näsbypark. Hade verkligen jättetrevligt hela kvällen. Vid ca 2 åkte jag och Oliver hem till honom och sov. 

Efter jag hade käkat frukost hos honom idag så åkte jag till Lina och mötte upp de andra. Sen åkte vi till Mörby för att fika och där träffade vi även Danne, Matte, Markus och Oliver nr2. 

Nu har jag precis kommit till Magnus och ska vara här ett tag och käka middag för vi ska strax få gäster och sen ska jag förmodligen på fest lite senare. Insåg nu att det var riktigt länge sen jag var hemma en kväll på helgen, så vi får se om jag kanske stannar hemma istället. Sover gör jag nog iallafall hos Oliver i natt. 

Puss och hej!

 Café Bärs i min skola i fredags




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: