Grattis alla Fannysar på namnsdagen

  DATUM: 2014-02-09 | TID: 19.17 | KATEGORI: Allmänt
I fredags var jag på bio i stan och såg 12 years a slave. Den var lång, sorglig och ganska hemsk men jag tycker det var en jättebra film som är värd att se, dels för att det är en verklig historia. Den slutade vid 23 så då åkte vi hem och jag gick och la mig direkt. Var så länge sen jag hade en lugn och tidig fredag så det var riktigt skönt. 
Igår fixade jag födelsedagspresenter till flera olika personer och satt barnvakt. På kvällen kom 5 kompisar hit och vi tänkte bara bada jacuzzi och ta det lugnt men i sista sekund bestämde vi oss istället för att dra på fest i Mörby. Jag var egentligen inte alls taggad men när vi väl var där så hade jag en superrolig kväll med massa folk som jag verkligen gillar. Jag kände att jag ville sova hemma så vid 3 fick jag skjuts hem av en Jimmy som alltid är så snäll. 
Idag tvingade jag mig upp ur sängen vid 11 för att hinna städa huset, fixa tårta osv tills när mamma skulle komma hem från Umeå. Det är nämligen hennes födelsedag idag och min namnsdag. Sen åkte vi alla till gymmet och efter det käkade vi sen lunch/tidig middag på Vapiano. Nu ligger jag i sängen och har världens matkoma samtidigt som jag måste plugga både spanska, psykologi och historia. Blä vill ha lov nu. 
Har fått några små fina namnsdagspresenter idag av mina närmsta. Fick ett par supersöta stumpor av mormor som hon har stickat. Man måste ju bara älska dem! Puss och kram 
Man ser inte mönstret så bra men de är riktigt fina :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: