Surprise party

  DATUM: 2014-02-17 | TID: 21.33 | KATEGORI: Allmänt
I fredags var det ju alla hjärtans dag så jag, Oliver, Alexandra och Edward åkte in till stan för att käka på Friday's. Vi hade det jättemysigt och jag fick en ros av min grabb xD. Efter det åkte vi hem till Oliver där det väntade en överasskning till mig... Dagen efter väckte Oliver mig tidigt för jag hade så himla mycket att göra. Jag och några andra skulle nämligen fixa överraskningsfest för Lina. Så jag åkte direkt hem till Edward och Alexandra och var där hela dagen för att hinna fixa allt inför kvällen.
Alexandra har gått frisörlinjen och hon satt och lockade mitt hår i 2 timmar (!!!). Det blev hur snyggt som helst och jag kände mig fin hela kvällen. Skulle gärna vilja visa er bilder men har tyvärr inga bra på håret.
Vid 5 åkte vi hem till Lina och började pynta, fixa bålen, snacks osv. Alla kom vid 8 och runt 9 kom Lina hem. 20 pers hade gömt sig på olika ställen i mörkret och vi klarade faktiskt att va helt tysta så hon blev riktigt överraskad när alla hoppade fram. När Lina väl var där så ringde vi dit lite fler folk och det började bli kul. Kvällen blev jättelyckad förutom lite som kaosade men men... 
Igår låg jag hemma i sängen hela dagen och var allmänt degig. Käkade rostad lök och försökte plugga. 
Idag hade jag egentligen bara 3h naturkunskap för vi hade halvdag, men jag hade ont i huvudet och kände mig hängig när jag vaknade, så jag stannade hemma istället. Behövde verkligen en dag som denna. Har bokstavligen bara legat i sängen och sett på Prison Break (*hjärtögonsmiley*) hela dagen fram till 4. Då knallade jag iväg och hämtade mina barnvaktsbarn på dagis och var sedan hos dem i ett par timmar. 
Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag kanske kan orka ta mig upp imorgon iallafall. Puss och hej! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: