Estocolmo

  DATUM: 2013-08-15 | TID: 00.42 | KATEGORI: Allmänt

Heej! Nu är jag hemma i Täby igen. Åkte från Hultsfred i tisdags och träffade Linn så fort jag kom hem. Vi tog det lite lugnt och sen åkte vi till Rösjön med Dennis och Johan. Efter ett tag åkte vi till mig och badade jacuzzi.
Idag åkte jag med Linn in till stan för att shoppa lite och möta upp några kompisar för att fika. Jag kanske kan visa er shoppingen sen om ni vill.
Ikväll tog vi ett dopp i Rösjön med Dennis och Johan och sen åkte vi hem till deras kompis.
Imorgon har jag ett fullspäckat schema, kan berätta mer om det sen. Puss och hej!



Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: tackar :)
toppen :) med mig är de super bra :).
Vad har du för dig? Kram

2013-08-16 @ 07:31:42
URL: http://sampa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: