Vart tog sommaren vägen?

  DATUM: 2013-08-26 | TID: 22.31 | KATEGORI: Allmänt
Ikväll åkte jag till Magnus, Philip och Niclas och åt lasagne där med dom. 
Vid 8 tiden gick jag ut och mötte Linn och sen har vi bara gått och pratat hur mycket som helst tills ganska nyss då jag åkte hem igen. Jag tycker man verkligen känner av nu på kvällarna att det inte är lika varmt som förut längre. Riktigt tråkigt :( Tycker verkligen inte alls att hösten är mysig. Nu ska jag fixa lite saker och sen försöka somna hyfsat tidigt idag. Puss och godnatt♥
Bild på gamla klassen 
Roligt med allt nytt som händer just nu men vill samtidigt bara spola tillbaka till när den här bilden togs och gå dom sista dagarna i nian och ha hela sommaren framför mig...
 


Sara

Åh vad fin bild! Sommaren gick riktigt fort..

2013-08-27 @ 19:07:00
URL: http://sausan.blogg.se
Jenny Karlsson

svar: ja visst var sidan bra :D

2013-08-27 @ 20:50:48
URL: http://www.nattstad.se/jennykarlsson


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: