Ny frippa

  DATUM: 2013-12-08 | TID: 17.01 | KATEGORI: Allmänt
Den här veckan har jag haft jättemycket i skolan. Svenska prov, samhällskunskaps inlämning, spanska prov, matteprov och två religion inlämningar. På det så har jag också hunnit träna, suttit barnvakt och varit med kompisar. Helgen har därför varit lite lugnare vilket är jätteskönt. I fredags var jag barnvakt och sen hade jag sleepover med August. Igår tog jag det lugnt med honom och sen gick jag ut och prommenerade med Linn i snön. Efter det åkte jag till Täby för att käka lunch. Blev att jag gick och klippte mig också! Kände att jag ville göra något nytt med mitt hår så jag bestämde mig för att ta bort massor på längden och även klippa snelugg! :O Var superlänge sen jag hade lugg så det är lite ovant nu men man vänjer sig. Efter det fikade jag också med la familia. På kvällen bestämde jag mig för att bara vara hemma och ta det lugnt. Idag har jag verkligen inte gjort något alls. Sett på PH och pluggat, that's it. Puss och hej!
Bild på mitt nya hår: 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: