Bästa bästa

  DATUM: 2013-11-17 | TID: 21.45 | KATEGORI: Allmänt
Igår måste nog ha varit den bästa kvällen på länge! Hade så otroligt roligt! Det kunde seriöst inte blivit bättre. Tack igen till Kaj! 
Dock innebar det att jag behövde ta tag i lite jobbiga saker idag och göra slut på det. Det är nog egentligen vad jag har velat göra länge så det känns faktiskt rätt skönt. Även om det såklart är lite tråkigt. Men nu är jag fri igen och glad :D 
Idag har jag mest tagit det lugnt och träffat en kompis ett tag. Nu på kvällen har jag varit hos en annan kompis och käkat tacos. Kom hem för en liten stund sen och har sen dess haft ett långt samtal på telefon men som förhoppningsvis har löst sig nu. 
Ännu ett till lite halv-djupt inlägg. Kul kul... 
Så glad! Not gay xD 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: