En värre tisdag

  DATUM: 2013-11-12 | TID: 22.52 | KATEGORI: Allmänt
Usch, denna vecka har än så länge bara innehållit plugg. Imorgon har jag mitt sista jobbiga prov så det känns riktigt skönt! Har nada att berätta eftersom jag typ bara har pluggat. Idag gick jag i skolan till kl 17 och sen åkte jag raka vägen hem och fortsatte att plugga. Har religion prov imorgon och började läsa på det idag, men det är ju rätt kul så känns faktiskt inte så jobbigt som jag trodde. 
Pga att jag pluggat så mycket så har jag fått nackspärr, eftersom jag har suttit och tittat ner väldigt länge. Inte kul asså...
Imorgon ska jag nog vara med en kompis, annars vet jag inte. Puss och hej! 
Suttit med religion boken och vetekudden hela kvällen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: