Fredag Lördag Söndag

  DATUM: 2013-11-25 | TID: 18.56 | KATEGORI: Allmänt
Heeej! Vad har jag gjort i helgen då? 
I fredags var jag på Vapiano med min familj, Linn och hennes familj. Efter vi hade käkat kom Lina, Oscar, Alexandra, Edward och August till Täby och mötte mig. Där var vi ett tag och stötte på några. Planerna var egentligen att vi skulle någon annanstans men vi åkte istället hem till Lina och hade det trevligt. Sen sov alla där. Jättemysigt :D 
 I lördags tränade jag på dagen och sen skulle jag först egentligen på fest men ångrade mig när jag var hemma för blev så otroligt trött. Har inte varit hemma en helgkväll på jättelänge, så jag bestämde mig för att bara ta det lugnt med familjen. Men runt 21 ringer Lina och tvingar dit mig haha! Så jag åker till Lina och fixar mig med henne och sen åker vi till Mörby. 
 
Igår var jag barnvakt kl 13-19, så jag hann inte med så mycket mer den dagen, förutom att plugga. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: