Helgen

  DATUM: 2013-11-16 | TID: 18.32 | KATEGORI: Allmänt
I torsdags åkte jag först hem till en kompis. Sen mötte jag några i Täby en stund. Efter det åkte jag hem till Lina och var där hela kvällen och hade det jättemysigt. 
Igår var en riktigt pissig dag. Från morgon till eftermiddag/kväll. Typ aldrig haft så mycket ångest. Deep shit... Åt typ inget förns senare på kvällen. Då var jag hemma hos Magnus och så kom några kompisar, bla Fredrik, så då blev allt mycket bättre. 
Idag har jag sovit och sen varit och shoppat lite. Det blev en blus och en stickad tröja, båda från Odd Molly. Kanske kan visa er sen. 
Kom hem för en liten stund sen och har hunnit med att duscha lite snabbt. Ikväll ska jag på fest. Ska bli riktigt roligt! Blev bestämd nu att jag ska iväg till en kompis innan det, så måste kila! Vi hörs mer imorgon! Puss 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: