Måndag 5/11

  DATUM: 2013-11-05 | TID: 01.00 | KATEGORI: Allmänt
Idag var en riktigt bra start på veckan och en skön första dag efter lovet. Jag började skolan kl 9 och hade naturkunskap i 3 h. Då satt jag och två kompisar och såg på The Vampire Diaries istället, vilket var supermysigt. Efter det var det lunch och sen egentligen samhällskunskap i 3 h men jag fick gå hem. :D 
Mommo & moffa är ju här så när jag kom hem fick jag storfika. Senare på kvällen hade vi gäster men efter ett tag ringde jag istället hit en kompis och han gick precis hem. Så nu ligger jag i sängen och ska snart sova. 
Det är utvecklingssamtalsdag imorgon men jag har mitt samtal på fredag, vilket betyder att jag är ledig hela dagen imorgon! Så skönt! Då får vi se om jag ska träffa en eller två kompisar men sen måste jag även plugga lite  imorgon också... Puss och godnatt! 
Mommo & Moffa ♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: