Fredag lördag

  DATUM: 2013-09-14 | TID: 13.14 | KATEGORI: Allmänt
Igår efter skolan mötte jag upp Linn, Johan och Jossan. Sen åkte jag och Linn hem till mig så jag kunde lämna alla skolgrejer, byta outfit, fixa mig osv. Efter det åkte vi till henne för att käka middag och så hon kunde fixa sig. Sen mötte vi upp Jossan, Johan, Hanna, Emma, Amanda och några till. Efter mycket problem och mycket åkade fram och tillbaka hamnade vi på Ängsan och efter ett tag blev det jättekul där. Fredag den 13:onde slutade alltså rätt bra ändå! 
Idag ska jag bara vara hemma, städa och träna. Sen runt 8 tiden kommer hela min klass hit plus några till. Vi ska typ bara umgås här och ha det trevligt. Roligt att lära känna klassen ännu bättre! Puss! 
Suddig bild från igår 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: