Nu är hösten här på riktigt

  DATUM: 2013-09-25 | TID: 17.52 | KATEGORI: Allmänt
Jag har ingen alls förklaring till varför jag inte bloggat på två dagar.
Har haft lite saker att göra men inte så mycket ändå, men det har helt enkelt inte blivit någon uppdatering.
I måndags satt jag barnvakt hela kvällen och igår var jag trött. 
Idag gymmade jag efter skolan och sen har jag skrivit lite på en english essay som måste vara inne imorgon. 
Nu ska jag bara ta det lugnt, äta, se film och prata i telefon. Bara mysa inomhus helt enkelt. 
Så skönt när det är kallt ute och man bara kan mysa och ha lugna dagar som denna! Love it♥
 
Gårdagens outfit (bild från min insta)
 
 


Olivia

fin bild!

2013-09-26 @ 21:52:49
Anita

Men så fin :)

2013-09-27 @ 10:00:40
URL: http://siliiins.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: