En helg i Täby

  DATUM: 2014-01-12 | TID: 23.29 | KATEGORI: Allmänt
Hej bloggisen! Känns väldigt kul att det faktiskt finns lite läsare kvar här även om jag bloggar som en kratta :) 
Vad har jag haft för mig i helgen då? Jo det har varit ett himla flängande fram och tillbaka. 
I fredags efter skolan åkte jag och Lina in till stan för att möta upp Alex och Oscar och fika bla. 
Efter det åkte vi alla hem till Lina för att ha tacco och myskväll. Edward kom även lite senare. 
Igår på dagen fixade jag lite olika saker och sen var jag på något släktfika med mammas pojkväns släkt. 
Runt 6 kom Oscar och Edward till mig och vi tog det bara lugnt ett tag innan JAG började fixa middag. Inte varje dag man ser mig stå i köket frivilligt. När vi skulle käka kom även Alex och Lina. Efter maten drog vi igång musiken på högsta nivå och fixade oss inför kvällen. Vid 8-9 tiden åkte vi till Isabel i Djursholm som hade fest och där var vi hela kvällen/natten. Riktigt lyckat var det tillslut! 
Idag degade jag på förmiddagen och sen åkte jag till Mörby för att träffa några en snabbis. Sen åkte jag till Täby C för att träffa en tjej från festen igår. Vi fikar och har det gött i några timmar och sen skyndar jag mig hem för att fixa mig lite och sen åker jag in till stan för att se på bio. Den här gången blev det 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann. Tyckte den var bra mestadels. 
Nu ska jag sova men jag lovar att blogga mer! Haha yeah sure tänker ni.... Aja puss på er godingar♥
Bilder från igår
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: